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Title: Marketing educacional: em prol da visibilidade escolar
Other Titles: Educational marketing: in favor of school visibility
Authors: RIBEIRO, Carlos Eduardo dos Santos
COCENZA, Lavinia Lopes
OLIVEIRA, Livia Maria Silva de
FERNANDES, Maria Eduarda Moreira
Advisor: SILVA, Elton Orris Marinho da
MORAIS, Leonidas Magno de
type of document: Artigo científico
Keywords: Marketing;Ambiente escolar;Tecnologia
Issue Date: Dec-2023
Publisher: 240
Citation: RIBEIRO, Carlos Eduardo dos Santos; COCENZA, Lavinia Lopes; OLIVEIRA, Livia Maria Silva de; FERNANDES, Maria Eduarda Moreira. Marketing educacional: em prol da visibilidade escolar. 2023. Trabalho de Conclusão de Curso ( Curso Técnico em Marketing) - Etec Padre Carlos Leôncio da Silva, Lorena, 2023.
Abstract: O ambiente escolar não é visto como área de aplicação de marketing por muitas pessoas, por pensarem que pode vir a faltar ética e sensibilidade com os alunos, sendo eles os clientes. Concluindo, neste artigo o objetivo é provar a ação do marketing educacional nas escolas, sendo os alunos nosso público alvo para aplicação de estratégias envolvendo tecnologia, por meio de pesquisas e referências bibliográficas e documentais.
The school environment is not seen as an area of application of marketing by many people, as they think that it may lack ethics and sensitivity with students, as they are customers. In conclusion, in this article the objective is to prove the action of educational marketing in schools, with students being our target audience for the application of strategies involving technology, through research and bibliographical and documental references.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/17285
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