Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12906
Title: Sistema 1000 que shake
Other Titles: System 1000 that shake
Authors: AKAZAWA, Giovanna Suemi
RAMALHO, Leonardo Andrade
Advisor: YEMAL, José Alberto
ALVES, Thiago Salhab
Other contributor: VICENTINI, Eduardo Antonio
PARIZOTTO, Lucas Serafim
type of document: Monografia
Keywords: Desenvolvimento de software;Contabilidade de custo
Issue Date: 21-Jun-2022
Publisher: 004
Citation: AKAZAWA, Giovanna Suemi, RAMALHO, Leonardo Andrade. Sistema 1000 que shake, 2022. Trabalho de conclusão de curso (Curso Superior de Tecnologia em Análise e Desenvolvimento de Sistemas) - Faculdade de Tecnologia de Americana, Americana, 2022
Abstract: O projeto visa ajudar a sorveteria “Milk Shake 1000” de Sumaré a melhor calcular os custos de seus produtos e guardar a informação de forma digital, podendo agilizar futuras mudanças e/ou adições de novos itens. No Sistema 1000 que Shake o usuário pode cadastrar itens que usará para a receita de produtos, o sistema então calculará quanto está sendo gasto para fazer o produto e quanto de lucro, em reais, está sendo gerado.
The project seeks to help the ice cream shop “Milk Shake 1000” from Sumaré to better calculate the cost of their products and to store that information digitally, enabling agile changes and/or additions of new items in the future. In the Sistema 1000 que Shake the user can register items to be used as recipes for products, the system then calculates the cost to make those products and how much profit, in reais, is being generated.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12906
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20221S_Giovanna Suemi Akazawa_OD01521.pdf
  Restricted Access
1.88 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
TA - Giovanna Suemi Akazawa.pdf
  Restricted Access
1.17 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.