Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/9199
Title: Marketing digital na pandemia
Other Titles: Digital marketing in the pandemic
Authors: CARVALHO, Carlos Manoel Vitor de
SILVA, Julya Teixeira da
Advisor: REIS, Márcio Fernandes dos
type of document: Monografia
Keywords: Administração;Marketing
Issue Date: Jun-2022
Publisher: 060
Citation: CARVALHO, Carlos Manoel Vitor de, SILVA, Julya Teixeira da. Marketing digital na pandemia, 2022. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Administração) - Etec Francisco Garcia, Mococa, 2022.
Abstract: No trabalho proposto, iremos apresentar o problema que, não só impactou o mundo, mas também o mercado, que é o principal para manter a economia do país. O objetivo é mostrar as soluções, os métodos e técnicas, que foram abordadas pelas empresas. Baseado em pesquisas em sites e com quem já atua nesta área. Lembrando que o marketing Digital existe há anos, mas foi na Pandemia que o Mercado Digital cresceu. O Marketing é o coração do negócio.
In the proposed work, we will present the problem that not only impacted the world, but also the market, which is the main thing to maintain the country's economy. The objective is to show the solutions, methods and techniques that were approached by the companies. Based on research on websites and with those who already work in this area. Remembering that Digital marketing has been around for years, but it was in the Pandemic that the Digital Market grew. Marketing is the heart of the business.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/9199
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tecnico_em_administraçao_2022_1_ carlos_ Manoel_ vitor_ de_ carvalho_marketing_ digital_ na_ pandemia.pdf
  Restricted Access
458.57 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.