Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
O marketing nas redes sociais, no Brasil, a partir do século XXIRODRIGUES, Eduardo Molinari Leandro; MARIANO, Mateus dos Santos; INÁCIO, Miguel Moliterno; SILVA, Pedro Victor Gonçalves Avelino daSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Estudo de caso: implementação de estratégia de marketing para captação de clientes em um instituto de belezaSANTOS, Ana Caroline Vidal Correia; CARVALHO, Gabriella Laís Fonseca de; GAMA, Thalita dos SantosCARVALHO, Vivian ManuciArtigo científicoDec-2019
Como os técnicos em marketing auxiliam profissionais autônomos na era digital?CHACON, Ana Elena Camargo; VASQUES, Guilherme Augusto da Silva; PALMA, João Vitor Braga da; DANTAS, Luane EmanuelleSILVA, Elton Orris Marinho da; MORAIS, Leonidas Magno deArtigo científicoDec-2023
Marketing digital: como ferramentas do marketing internacional pode transformar um influenciador em uma lovemarkOLIVEIRA, Alice Marques de; FIGUEIRA, Ana Clara Lopes; PAMPLONA, Ana Luiza Reis; RIBEIRO, Camila Victoria Félix MoreiraSILVA, Elton Orris Marinho da; MORAIS, Leonidas Magno deArtigo científicoDec-2023