Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-2 of 2 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Proporção áurea e neuromarketing: o poder do marketing na mente humanaRAIMUNDO, Ariadne Moreira; BATISTA, Gabriel Daniel Corrêa; SANTOS, Giovanna Ferreira Gonzaga dos; LARA, Mariana Carmo de; MOREIRA, Rafael MeloSOUZA, Rafael Ferreira de; SOUZA, Guilherme Alves Pires deArtigo científicoJun-2023
Comportamento do consumidor: A influência do marketing no processo de compraARAÚJO, Eliza Gomes; FELICIANO, Gabriel José de Araújo; GARRAFFA, Gabriel Ricardo; SANTOS, Jaqueline Ribeiro dos; LUCENA, Kamilly Victória Rodrigues; MELO, Maryana Miranda de; BRAZILIANO, Raissa Gabrielle de OliveiraVASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaJul-2023