Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Marketing digital: ascenção de microempresas durante a pandemia da Covid-19SANTOS, Ana Flavia Da Silva; LIMA, Isabely; JESUS, Mikaele Oliveira Silva De; FERREIRA, Rayana Guimarães; CAMPOS, Stefany Cristiny SoaresBONFIM, Cláudia EmanoelaMonografia27-Jun-2022
As redes sociais como estratégia de marketingSILVA, Franciele de Fátima da; FREITAS, Gabrielle Silva de; OLIVEIRA, Lais da Conceição Hidalgo; NASCIMENTO, Maria Fabrícia Sampaio doALCANTARA, Vanessa FabianoMonografia14-Jun-2019
Apolo: plataforma para influenciadores e empresasGONÇALVES, João Victor Cardozo; SOUZA, João Victor Gomes de; TRESSO, Yasmin DominguesFANTOZZI, Camila BrandãoMonografia10-Nov-2022
Venda de produtos através da ferramenta digital de marketing: o uso das plataformas digitais do marketingCAZU, Bianca Caetano; NISHIGASAKO, Daniel Takeshi; DIAS, Felipe Augusto de LiraFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2020
A importância do marketing digital em tempos de pandemiaPAULA, Debora Rosa de; SANTO, Erick Gomes do Espirito; SANTANA, Ester Vitória Béco de; SILVA, Gustavo Lima; SANTANA, Vitoria Costa; GONÇALVES, Winner Crislen dos SantosZAMPIERI, David Ricardo; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaDec-2021
O uso das redes sociais para aumentar o efetivo de clientes em pequenas empresas de fast-foodTEIXEIRA, Jonas Felipe Lima Felix; PEIXE, Karina Pereira; BRITO, Karina Santos deSOUZA, Marcos DonizeteMonografiaDec-2017
O papel das redes sociais nas eleições presidenciaisSILVA, Bruno AraújoCASSEMIRO, Flávia Paes do AmaralArtigo científicoJun-2021
Aplicação e desenvolvimento de estratégia de marketing digital na empresa Adrios EstofadosOLIVEIRA, Adriano de; SILVA, Beatriz Souza; IBIDE, Edgar Sanchez; SANTOS, Eliane Cristina dos; SOUSA, Igor Simizu de; OLIVEIRA, Natally Fernandes de; NONATO, Victoria MarquesFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2019
Estratégias de marketing digital na era do consumidor do futuroROMA, Alana Duarte de Campos; SANTOS, Carolina Barbosa dos; OLIVEIRA, Mariana da SilvaSILVA, Gabriela Messias da; SCARAMBONE, Vicente AparecidoMonografia2021
A importância da divulgação de cursos populares pré-universitáriosLIMA, Karoline Ramalho de; BEZERRA, Samira MoraisROSA, Samira da CostaArtigo científicoDec-2019