Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
As redes sociais como estratégia de marketingSILVA, Franciele de Fátima da; FREITAS, Gabrielle Silva de; OLIVEIRA, Lais da Conceição Hidalgo; NASCIMENTO, Maria Fabrícia Sampaio doALCANTARA, Vanessa FabianoMonografia14-Jun-2019
O marketing nas redes sociais, no Brasil, a partir do século XXIRODRIGUES, Eduardo Molinari Leandro; MARIANO, Mateus dos Santos; INÁCIO, Miguel Moliterno; SILVA, Pedro Victor Gonçalves Avelino daSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Implementação do e-commerce para ampliação do público e vendas da empresa Real MóveisFERREIRA, Dafine Cristina do Carmo; SOUZA, Ednaldo Domingos de; NUNES, Maria Fernanda de Oliveira; SILVA, Pedro Henrique Cardoso da; SILVA, Vanderson Barbosa daSOUZA, André Eduardo deMonografiaDec-2018
O estudo da ferramenta dos 8P’s do marketing digital em empresas em crescimento no BrasilGOMES, Marcos Vinicius de Brito; COSTA, Keury de Sousa; AGUIAR, Jhennifer Lopes de Lima; TUCOSER, Ingrid da Silva; ALVES, Flávio Henrique de Oliveira; SILVA, Alexsandro Ferreira daLIMA, Francisco de Assis FerreiraMonografiaDec-2016
Estudo de caso: implementação de estratégia de marketing para captação de clientes em um instituto de belezaSANTOS, Ana Caroline Vidal Correia; CARVALHO, Gabriella Laís Fonseca de; GAMA, Thalita dos SantosCARVALHO, Vivian ManuciArtigo científicoDec-2019