Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 64 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Elaboração do plano de marketing de uma loja varejista de calçados da cidade de Lorena - SPOLIVEIRA, Driciele Brazilina Borges de; BATISTA, Leonardo dos Santos; BARRETO, Patrícia Carolina de Assis; LIMA, Shirlene Aparecida da Silva MoraisSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Fatores que influenciam compras online no século XXIMARTINS, Giulia Quartim Moreira; SANTOS, Jéssica Aparecida dos; OLIVEIRA, Joyce Passos de; PEREIRA, Pâmela CristinaSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Marketing de PatrocínioSANTOS, Lincoln Richard Marques; ALEIXO, Lorrayne Samira SilvaSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Desenvolvimento de aplicativo de entretenimento Cidade TiradentesSOUZA, Ana Paula de; NAVARRO, Andressa Aguiar; SOUZA, Beatriz Pereira de; TRINDADE, Katlen Farias Silva; SANTOS, Ludmylla Bispo; KUBICA, Paloma Alessandra da Silva; ALKIMIM, Paloma Ingrid LopesZAMPIERI, David Ricardo; OLIVEIRA, Fabiano Costa deMonografiaDec-2018
Aplicação de marketing na empresa Snack Bar LanchoneteSILVA, Isabella Stéffany Antonnelli; COSTA, Jhessica De Sousa; ALVES, Keller De Araújo; SILVA, Ketny Isamara Magalhaes Da; SOUSA, Lourival Brito De; TESTI, Randerson Tadeu; CORDEIRO, Vanessa CavalcanteSILVA, Tatiane Celia Castro eMonografiaJun-2018
Análise swot de uma empresa de serviços mecânicos em LorenaCAMPOS, Cassia Ribeiro de; RIBEIRO, Fábio Hideki Nishizaki; SILVA, João Victor de Paula Bento daSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoNov-2019
O marketing nas redes sociais, no Brasil, a partir do século XXIRODRIGUES, Eduardo Molinari Leandro; MARIANO, Mateus dos Santos; INÁCIO, Miguel Moliterno; SILVA, Pedro Victor Gonçalves Avelino daSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Neuromarketing e a tomada de decisõesBARBOSA, Bryan Willy Guedes; SOUZA, Isabela Abreu deSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoDec-2019
O uso das redes sociais para aumentar o efetivo de clientes em pequenas empresas de fast-foodTEIXEIRA, Jonas Felipe Lima Felix; PEIXE, Karina Pereira; BRITO, Karina Santos deSOUZA, Marcos DonizeteMonografiaDec-2017
As estratégias de marketing político do atual presidente do Brasil em 2018SILVA, Arthur José Terceiro da; SILVA, Carla Vieira da; BARBOSA, Daniela Cristina Monteiro; NASCIMENTO, Isabelle Caroline Machado; OLIVEIRA, Lucas Martins deSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019