Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-25 of 25 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
A contribuição do marketing de relacionamento para o fortalecimento da marcaSILVA, Gabriel Fernando dos Santos; PEREIRA, Kaio De Sousa; SILVA, Kevin Veríssimo da; SILVA, Keyti Jesus da; SOARES, Marcelo Aguiar; SILVA, Raquel Cajé da; SILVA, Rodrigo Saturnino daZAMPIERI, David Ricardo; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaJun-2019
Estudo de caso: implementação de estratégia de marketing para captação de clientes em um instituto de belezaSANTOS, Ana Caroline Vidal Correia; CARVALHO, Gabriella Laís Fonseca de; GAMA, Thalita dos SantosCARVALHO, Vivian ManuciArtigo científicoDec-2019
Endomarketing: sua importância no âmbito escolar e aplicação para o fortalecimento da Escola Técnica Etec Amim JundiALVES, Ashley; RIBEIRO, Diego; VANZELA, Marlon; LUIZ, Robson; OLIVEIRA, WilliamFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2019
Compreendendo o consumidorSILVA, Rafael Oliveira da; COSTA, Wellington AlvesROSA, Samira da CostaArtigo científicoJun-2019
A importância da divulgação de cursos populares pré-universitáriosLIMA, Karoline Ramalho de; BEZERRA, Samira MoraisROSA, Samira da CostaArtigo científicoDec-2019