Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/19674
Title: | Estudo de caso: marketing na empresa Brasol. |
Other Titles: | Case study: marketing at the company Brasol. |
Authors: | REGAMONTE, João Murilo de Carvalho MARQUES, Maria Vitória Aparecida Velini GUIMARÃES, Paulo de Oliveira SILVA, Vitória Christina Afonso da |
Advisor: | SOARES, Ricardo Antônio Leal |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Estudos de caso;Mídias sociais;Soluções;Marketing;Marketing de mídias sociais |
Issue Date: | Dec-2019 |
Publisher: | 138 |
Citation: | REGAMONTE, João Murilo de Carvalho; MARQUES, Maria Vitória Aparecida Velini; GUIMARÃES, Paulo de Oliveira; SILVA, Vitória Christina Afonso da, 2019. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Administração) - ETEC Professor Armando José Farinazzo, Fernandópolis, 2019. |
Abstract: | A ideia do estudo de caso surgiu após uma análise nas redes sociais da empresa
onde a mesma não possuía a ênfase de mídias a seu favor.Com o objetivo de
proporcionar uma excelenteestratégia virtual melhorando a imagem da organização
visando uma solução de divulgação.Será realizada várias pesquisas pretendendo
estudar a opinião das pessoas sobre as imagens virtuais de uma determinada
empresa, buscando solucionar gargalos futuros.Com base nas pesquisas realizadas
podemos observar se há hipóteses de grande viabilidade para a abertura de uma
filial física na nossa cidade atendendo assim a demanda regional. Com os estudos
feitos, concluímos que a abertura de empresa seria viável em âmbito regional de
nossa cidade, onde faríamos jus ao marketing e atingiríamos público alvo da região.
Com o trabalho foi proposto soluções e estratégias para divulgar de modo geral a
organização e o seu serviço que atingirá em grande proporção de massa, tanto
virtualmente como físico. The idea of the case study came after na analysis in the social networks of the company where it did not possess the emphasis of media in its favor. With the aim of providing na excellent virtual strategy improving the image of the organization aiming a solution of disclosure. It will be conducted several researches intending to study people's opinion about the virtual images of a particular company seeking to solve future bottlenecks. Based on there search carried out, we can observe whether there are hypotheses of great viability for the opening of a physical branch in ourcity, thus meeting regional demand. With the studies that have been made we concluide that the opening of a company would be worthy in the local área o four city, where we Will use the marketing and achieve our main target of the region. With the work it was proposed solutions and strategys to anounce in general way all the organization and its services that Will abrange a great proportion of people, virtualy and psysicaly. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/19674 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MARKETING NA EMPRESA BRASOL.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.