Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/18671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSILVA, Paulo Sérgio Félix da-
dc.contributor.authorCARVALHO, Lucas-
dc.contributor.authorCRISTINA, Márcia-
dc.contributor.authorARAÚJO, Tainan-
dc.contributor.authorEMANOELLY, Thainá-
dc.date.accessioned2024-05-14T23:23:20Z-
dc.date.available2024-05-14T23:23:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationCARVALHO, Lucas; CRISTINA, Márcia; ARAÚJO, Tainan; EMANOELLY, Thainá. Shuffle. 2012. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Técnico em Informática) - Escola Técnica Estadual Juscelino Kubitschek de Oliveira, Diadema, 2012pt_BR
dc.identifier.urihttps://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/18671-
dc.description.abstractO Shuffle foi pensado para que o professor possa avaliar o desempenho do aluno de forma mais precisa possível, evitando a interferência de outros alunos na prova. O programa facilita a vida dos professores na hora de registrar as nota dos alunos, incentiva os alunos a estudarem para as provas e também tem acesso às notas logo após a prova.pt_BR
dc.description.abstractThe Shuffle was designed so that the teacher can assess student performance more accurately as possible, avoiding interference with other students in the competition. The program makes life easier for teachers in time to record the notes of the students, encourages students to study for exams and also have access to the notes immediately after the race.pt_BR
dc.description.sponsorshipCurso Técnico em Informáticapt_BR
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.publisher166pt_BR
dc.subjectDesenvolvimento de software (educação)pt_BR
dc.subjectEducaçãopt_BR
dc.subjectSoftwarespt_BR
dc.subject.otherInformação e Comunicaçãopt_BR
dc.titleShufflept_BR
dc.typeMonografiapt_BR
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
informatica_2012_lucas_carvalho_shuffle.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open
Shuffle.zip50.25 kBFilzipView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.