Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11726
Title: Tournatec site organizador de torneios esportivos
Other Titles: Tournatec sports tournament organizer website
Authors: TRUZZI, Erick Cesar Correa
ANDRADE, Francisco Nakamoto
MACCINO, Heitor Roberto Domingos
ANDRADE, Isaque Precioso
Advisor: FANTOZZI, Camila Brandão
Other contributor: CECCONI, Humberto
type of document: Monografia
Keywords: Esportes;Interface homem-computador;Integração de tecnologias;Competitividade
Issue Date: 8-Nov-2022
Publisher: 098
Citation: TRUZZI, Erick Cesar Correa, ANDRADE, Francisco Nakamoto, MACCIMO, Heitor Roberto Domingos, ANDRADE, Isaque Precioso. Tournatec site organizador de torneios esportivos. 2022. Trabalho de conclusão de curso - (Curso Técnico em Desenvolvimento de Sistemas) Escola Técnica Philadelpho Gouvêa Netto, São José do Rio Preto.
Abstract: O TournaTec vem com funções intuitivas para aqueles que não tem a facilidade em criar seus próprios torneios, com um uma interface limpa, os usuários podem fazer suas próprias competições sem nenhuma preocupação. Abrangendo uma variedade de esportes, praticantes de várias modalidades podem dar a iniciativa de criar seus próprios torneios realizand o assim uma atividade desportiva de forma simples e prática.
O TournaTec comes with intuitive functions for those who don't have the facility to create their own own tournaments, with a clean interface, users can make their own competitions without any worries. Covering a variety of sports, practitioners from various modalities can give the initiative to create their own tournaments by doing so sports activity in a simple and practical way.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11726
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6-Monografia_2022_Etim_DS_3B_ErickCesarCorreaTruzzi_TournaTec.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.