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Title: Planejamento em marketing - "R.P. Cambur"
Authors: SANTOS, Bruno Alves Ferreira dos
SILVA, Cristian Domingos Fonseca
SILVA, Joseleide dos Santos
Advisor: SILVA, Sandra Paula da
Other contributor: CORREIA, Romeu Bastos Gonçalves
SILVA, Sandra Paula da
GOMES, Juliana Alexandre Soares
type of document: Monografia
Keywords: Marketing;Serviço ao cliente
Issue Date: Jun-2013
Publisher: 172
Citation: SANTOS, B. A. F. dos ; SILVA, C. D. F. da ; SILVA, J. dos S. Planejamento em marketing - "R.P Cambur", 2013. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Marketing) - Escola Técnica Estadual ETEC de Sapopemba (Fazenda da Juta - São Paulo), São Paulo, 2013.
Abstract: O trabalho que está por ler trata­se de um TCC­ Trabalho de Conclusão de Curso, onde será abordada toda a estrutura, mercado e segmento do ramo da indústria de fabricação de embalagem plástica. Usamos como exemplo e base para a pesquisa à empresa R.P Cambur. Esse trabalho também contêm estratégias de marketing para ajudar a empresa citada acima a entender melhor o segmento que atua, e seu cliente, fazendo que possa obter sucesso em seu serviço.
The work that is to be read is a TCC Work of Completion of Course, where the entire structure, market and segment of the plastic packaging manufacturing industry. we use as an example and basis for the research to the company R.P Cambur. This job also contain marketing strategies to help the above mentioned company to better understand the segment in which it operates, and its client, making it possible for succeed in your service.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11162
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