Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/10165
Title: EC- escrita correta
Authors: ANDRADE, Bruno Enrique Silva
TOMAZINE, Jennifer Sanchez
CARVALHO, Stephanie Santana de
Advisor: OLIVEIRA, Antonio Cesar Lemos de
type of document: Monografia
Keywords: Desenvolvimento de software (educação)
Issue Date: Jun-2015
Publisher: 172
Citation: ANDRADE, B. E. S. ; TOMAZINE, J. S. ; CARVALHO, S. S. de. EC-escrita , 2015. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Informática) - Escola Técnica Estadual ETEC de Sapopemba (Fazenda da Juta - São Paulo), São Paulo, 2015.
Abstract: Documentação do Projeto de Trabalho de Conclusão de Curso apresentado pelo grupo New Age para o Professor Antonio César Lemos de Oliveira. O “EC - Escrita Correta” é um Software educativo para pessoas com dificuldade na escrita, escolhido como trabalho de conclusão de curso pelos integrantes, pelo fato de sua fácil aceitação entre o público, adotamos como método a pesquisa quantitativa, e observa se que a grande parte das pessoas que sofrem com problema na escrita tem dificuldade com o emprego de S e Z, G e J, X e CH, E e I, SS e Ç.
Documentation end of Course Project Work presented hair group New Age to Teacher Antonio Cesar Lemos de Oliveira ". The EC - Writing Correct " people of Educational Software for with difficulty in writing, chosen as of course work Conclusion For members, hair Fact of your Easy acceptance among the public, we adopted as quantitative research method, and it is observed a large part of people suffering with Problem in Writing has difficulty with the Employment S and Z, G and J, X and CH, E and I, SS and Ç.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/10165
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
informatica_2015_1_brunoenrique_ecescritacorreta.pdf
  Restricted Access
744.83 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.