Browsing by Author SILVA, Paulo Sergio da

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Auditoria interna: importante ferramenta para gestão empresarialSHIBANUMA, Alana Leimi TomazimBAGGIO, Roberson LuizArtigo científico26-Nov-2020
Churrasqueira elétrica com carrossel de espetinhosSANTOS, Carlos Martins dos; LAUREANO, Paulo Rafael Zanetti; SILVA, Paulo Sergio da; PEREIRA, Samuel GomesCOSSOLINO, Laércio; LIMA, Eduardo RibeiroMonografiaJul-2022
Como as mídias sociais podem influenciar nas decisões de compra dos consumidores.BALDO, Paola Damacesno; SILVA, Danielle Teodoro daSILVA, Paulo Sergio daArtigo científico20-Jun-2024
A importância do marketing: um estudo de caso em um minimercadoBAPTISTA, João Felipe Sacramento; BAPTISTA, Matheus Rodrigues do SacramentoSILVA, Paulo Sergio daArtigo científico23-Nov-2020
Mudança de marca: um estudo de caso sobre a LeverosQUEIROZ, Jessica Gonçalves deIBIDE, Gustavo SilvaArtigo científico24-Nov-2020
Neuromarketing: estudos neurais para compreender o comportamento do consumidor.TEODORO, Leonardo OigresSILVA, Paulo Sergio daArtigo científico20-Jun-2024
A propaganda como peça fundamental no sucesso de eventosMARIN, Ana Caroline CamposIBIDE, Gustavo SilvaArtigo científico24-Nov-2020
O uso das redes sociais para pequenos empreendedores.SILVA, Gabriel Laurentino da; SANTOS, Renato Aparecido Mendes dosSILVA, Paulo Sergio daArtigo científico20-Jun-2024